.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
میزان نوشت: روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران توضیحاتی در مورد شایعه متواری بودن شبنم نعمت‌زاده ارائه داد. شبنم نعمت‌زاده کجاست؟/ توضیحات دادستانی تهران
میزان نوشت: روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران توضیحاتی در مورد شایعه متواری بودن شبنم نعمت‌زاده ارائه داد.(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)
تکواندوکار کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف حریفی از چین رفت و در دو راند متوالی مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز رسید. مبینا نعمت‌زاده به مدال برنز رسید
تکواندوکار کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف حریفی از چین رفت و در دو راند متوالی مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز رسید.(ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم. سردار حاجی‌زاده: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم /دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند، مدیون این آب و خاک هستند؛ بایستی برای خدمت بمانند / امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم(خبر)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد. سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد.(ادامه)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۱۶ مهر)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی(ادامه)
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد. ۱۰ مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد.(ادامه)
جلسه تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دستیار ویژه استاندار مازندران، آیین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد
جلسه تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دستیار ویژه استاندار مازندران،(ادامه)
شمال نیوز: قربانعلی نعمت‌زاده با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد. نعمت‌زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران شد
شمال نیوز: قربانعلی نعمت‌زاده با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد.(ادامه)
عنوان همیاربرگزیده طرح شاهد به مازندران رسید
(ادامه)
شمال نیوز: اساتید دانشگاهی مازندران در دیدار با استاندار مازندران بر توجه به مزایای احداث پتروشیم در استان تاکید کردند و خواستار احداث پتروشیمی براساس استانداردهای زیست محیطی مانند اروپا در استان شدند. پتروشیمی امیرآباد با استانداردهای زیست محیطی قابل اجراست/ ما نباید از این استان تنها برای ماهیگیری و شنا استفاده کنیم / باید از ظرفیت‌های صنعتی و حمل و نقل استفاده کرد
شمال نیوز: اساتید دانشگاهی مازندران در دیدار با استاندار مازندران بر توجه به مزایای احداث پتروشیم در استان تاکید کردند و خواستار احداث پتروشیمی براساس استانداردهای زیست محیطی مانند اروپا در استان شدند.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد. استاندارد و خودروساز پسرخاله‌اند / یک نماینده را بخاطر انتقاد از خودروسازها ردصلاحیت کردند!
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند. اگر مسلمان‌ها متحد باشند همه‌شان قوی می‌شوند/ آمریکایی‌ها نه با شیعه و سنی، بلکه با اصل اسلام مخالفند/ عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب گناه و خطایی بزرگ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.(ادامه)
خداییان بیان اینکه افرادی مانند فریدون، نعمت زاده، رضوی و هاشمی الان در زندان هستند گفت: این افراد مرخصی رفته بودند و بازگشته اند و بقایی در مرخصی استعلاجی است و طبق گزارش های واصله در خارج از زندان تحت معالجه است ....(خبر)
(ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
زاکانی در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شد و دفاع از حق کرد و بر عاملان وضع موجود تاخت و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کرد و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود ... دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می فهمد، می پذیرد و اجرا می کند؛ من در این چهار دولت ۸ ساله چنین حسی نداشتم
زاکانی در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شد و دفاع از حق کرد و بر عاملان وضع موجود تاخت و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کرد و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود ...(ادامه)
پرفسور نعمت‌زاده: رهبر معظم انقلاب با تزریق واکسن کرونا داخلی ما می‌توانیم را تبدیل به اقدام عملی کردند
دانشمند هسته‌ای مازندرانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تزریق واکسن کرونا مبانی نظری ما می‌توانیم را تبدیل به اقدام عملی کردند.(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود .... ذکری که غم و اندوه را برطرف می‌کند / گوشه هايي از مکارم اخلاقي امام کاظم(ع)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود ....(ادامه)
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند .... اسامی شهدای 6 بهمن سال 1360 آمل / از دانش آموز ، خیاط و کشاورز تا جهادی و پاسدار
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند ....(ادامه)
آیت الله لائینی:سبک زندگی دین بنیان را در جامعه نهادینه کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید سبک زندگی دینی و اخلاق بنیان را در جامعه نهادینه کنیم، گفت: این سبک زندگی توسط حوزه و دانشگاه برای جامعه بازخوانی شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.